tisdag 18 januari 2011

Hej!

Fortsätter med ett rosa kort till, det här kortet ska till en gitarr spelande dam som fyller år. Hittade inget 3-d ark med gitarr på så det fick bli en peel off gitarr med 3d kuddar. Jag pärlvirkade ett långt svart halsband med knut till mamma. Tror faktiskt att jag ska ta och göra ett till mig själv också.
Under julen har jag virkat lite bla. denna krage som har värmt skönt under jackan. Idag behövs den dock inte eftersom vi har plusgrader.

Som stolt mamma till en 11-årig kille ska jag idag väg på Vi i femman match eftersom hans klass ska delta. Så lyssna på radio Dalarna kl 17.00 idag och håll tummarna.!


2 kommentarer:

  1. Hej Tiina! Jag tycker att det blev jättefint med peel-off-gitarren. Fina rosa kort du gjort!
    Och lyllo dig som kan virka. Det kan inte jag.
    Ha en jättehärlig och kreativ vecka! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tiina, underbara 3D kort du har lagt ut på din blogg.
    Passar bra med den gitarren på ditt sista kort tycker jag.
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera

Greklandslängtan!!! Longing for Greece

Greklandslängtan!!! Longing for Greece
Här är hamnen i Chania på Kreta/ Port of Chania, Crete

Solnedgång i Rethymnon, Kreta/ Sunset in Rethymnon Crete

Bouganvilla på Kreta

Bouganvilla på Kreta