lördag 10 oktober 2009

Ninja

Jag virkade en liten Ninja med en kaststjärna till yngste sonen, så nu har jag fått beställningar av honom med både gladiatorer och riddare. Jag köpte en bok med massor av olika figurer man kan virka, den heter Virka läskigt söta figurer av Christen Haden.

I crochet a small Ninja with a ninjastar to my youngest son, so now he has order both gladiators and knights. I bought a book with a lot of different figures to crochet, it´s called Virka läskigt söta figurer by Christen Haden

1 kommentar:

  1. Det var en skön ninja du gjort! Jag tror att jag sett en sådan bok men på slöjddetaljer, vet inte vad den hette men det var gudomligt söta saker i den! Hoppas att du hittade björnmossa, låter ju fint med en krans i taket...
    Ha det gott, kram Annacarin

    SvaraRadera

Greklandslängtan!!! Longing for Greece

Greklandslängtan!!! Longing for Greece
Här är hamnen i Chania på Kreta/ Port of Chania, Crete

Solnedgång i Rethymnon, Kreta/ Sunset in Rethymnon Crete

Bouganvilla på Kreta

Bouganvilla på Kreta